ماهان عشق مامان و بابا

خاطرات ماهان عزیزم

ماهان عشق مامان و بابا

خاطرات ماهان عزیزم

دیدار نزدیکه

سلام عشق من......   

 

قربونت برم که ماشالا حسابی بزرگ شدی. امروز وارد هفته 38 شدی عزیز دلم مامان. سه هفته دیگه میای پیش مامان و بابا. ما که دلمون یک ذره شده واسه دیدنت.  

 

تقریبا همه چی آماده است. خونه تکونی به افتخار ورود آقا ماهان انجام شده، مامان بزرگ وسایلت رو آماده کرده و اگه خدا بخواد هفته دیگه جشن سیسمونی میگیریم، مامان هم وسایلش روجمع کرده که اگه شما هوس کردی زودتر بیای پیش ما آمادگی داشته باشیم. بابا مهدی هم در حالت آماده باش هست. شبا قبل از خواب سفارشات لازم رو میکنه که اگه درد داشتی زود منو خبر کن. نمیدونی چقدر خوشحاله که داری میای پیشمون... 

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 خلاصه همه چی آماده است تا عزیز دل من بیاد. قربونت برم......    

راستی هفته پیش رفتیم سونوگرافی. اگه گفتی وزنت چقدر شده؟؟؟ همیشه نگران بودم که خدایی ناکرده نتونسته باشم تپلت کرده باشم اما خداروشکر وزنت دو کیلو و دویست گرم بود. دکتر که حسابی راضی بود. همه چیت نرماله نرمال بود. خیلی خوشحال شدم عزیزم.....  

یک خبر خوب دیگه. دیروز از شرکت مامان زنگ زدن گفتن بیمه تکمیلی مامان درست شده و هر بیمارستانی که دوست داشته باشیم می تونیم شما رو ببریم. بابا مهدی که خیلی خوشحال شده بود. میگه ماشالا پسرم هم شانسش خوبه و هم پا قدم خوبی داره...    

خلاصه روزای خوبی رو داریم پشت سر میذاریم فقط مامان یکم درد داره. شبا اصلا نمی تونم بخوابم. از یک طرف دوست دارم زودتر بیای و بغلت کنم، از یک طرف میگم باید سر وقت بیای تا حسابی رشد کنی. تازه بعدش چیکار کنم که تو دلم دیگه نیستی و واسم شیطنت نمیکنی...   

واااااااااااای. دو روز پیش خیلی تکون میخوردی، من داشتم با مامان بزرگ صحبت میکردم یکهو احساس کردم طرف راستم قلمبه شده. تا دستم رو گذاشتم پاتون اومد تو دستم. اینقده ترسیدم که نگو. گفتم الانه که شکمم پاره شه و بیای بیرون. خلاصه پسر شیطون حسابی منو ترسوندی.   

طبق معمول مواظب خودت باش و بیشتر رشد کن. مامان و بابا منتظر دیدن روی ماهت هستن. پس وقت شناس باش و سرموقع بیا تا حسابی بزرگ شی. دوست داریم جیگر گوشه من.....  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد