ماهان عشق مامان و بابا

خاطرات ماهان عزیزم

ماهان عشق مامان و بابا

خاطرات ماهان عزیزم

ماهان داره میاد

سلام عزیز دل من. خوبی خوشگلم؟؟؟  

ماشالا دیگه حسابی بزرگ شدی و دیگه تو دل مامان جا نمیشی. احساس میکنم جات داره خیلی تنگ میشه... گاهی اوقات به سختی تکون میخوری. مشخصه که خیلی داری اذیت میشی.   

راستی میدونی امروز چند وقتت شده؟؟؟ امروز شدی 39 هفته و 4 روز و تقریبا اگه خدا بخواد 6 روز دیگه میای پیش من و بابا....  

واااااااااای دیگه لحظه رسیدنت داره نزدیک میشه. من و بابا مهدی خیلی خوشحالیم البته من یکم استرس هم دارم. خدا کنه راحت به دنیا بیای و همونطور که تا الان مشکلی نداشتی، هیچ مشکلی هم پیش نیاد و شما صحیح و سالم و راحت بیای پیش ما. واسه مامان خیلی دعا کن عزیز دلم.  

راستی هفته پیش جشن سیسمونی شما هم به سلامتی تموم شد. خداروشکر همه چی به خوبی گذشت. البته هنوز وقت نکردم عکسای اون روز رو واست بذارم. مامان جون و باباجون خیلی زحمت کشیدن البته مامان بزرگ و بابابزرگ هم کلی واست کادو آوردن. دست همشون درد نکنه. خاله میترا و خاله فاطمه و زن دایی سمانه هم خیلی زحمت کشیدن. دعا کن تا سال دیگه هم خاله میترا و هم زن دایی سمانه نی نی داشته باشن و اونوقت من و شما تو جشن سیسمونیشون بهشون کمک کنیم. اونوقت شما هم همبازی پیدا میکنی.....  

عزیز دل مامان یکم نشستن واسه مامان سخت شده واسه همین این روزا زیاد وقت نمیکنم بیام و وبلاگت رو به روز کنم. ایشالا وقتی به دنیا اومدی اونوقت واست حسابی مینویسم.   

شاید این دفعه آخری باشه که با شما که تو دلم هستی دارم واست مینویسم و دفعه بعد شما به دنیا اومده باشی... واااای فکر کن شما رو تختت خوابیده باشی و من یواشکی بیام و واست بنویسم و عکسات رو واست بذارم. حسابی دلم قنج رفت.....  

خوب عزیزم باید برم. یکم خسته شدم. این روزا مامان به استراحت بیشتری نیاز داره تا شما اذیت نشی. قربون پسمل گلم برم... مواظب خودت باش.......  

نظرات 2 + ارسال نظر
عادله چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://mykid.blogsky.com

خیلی خوشحالم مژگان جون که فقط 2 روز به زایمانت مونده، امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی ... لذت دیدن روی ماه ماهان جونو بچشی

مژگان جونم قدم نو رسیده مبارک. بچه های نی نی سایت گفتن آقا ماهان به سلامتی به دنیا اومده. خودت خوبی؟ گل پسرت رو بالاخره تو بغل گرفتی عزیزم. مبارکت باشه. قدمش خیر باشه و سالم و نامدار باشه ان شالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد